onsdag 23. juni 2010

Innom Florø for jonsokfeiring


81 år gamle Bjørg Ørsnes frå Osterøy har vore på om bord på "Snorre Viking" i fem veker. I kveld feirar ho jonsok med å sjå på det gigantiske bålet på rota i Florø.

Offiser i Frelsesarmeen

- Eg skal kjøpa pizza og eta den medan eg nyt bålet og alle menneska på sjøen.

Ho er mannskap og kjøkenhjelp på den flotte seglskøyta

- Eg likar best å vera på dekk, for eg elskar sjøen og naturen. Så har eg vore soldat i Frelsesarmeen i 50 år og offiser i 50 åra. Så då har eg reist frå stad til stad, og kanskje er det grunnen til at eg likar så godt å køyra med båt rundtom for å treffa nye menneske.

Seks veker på tur

På seglskøyta har Ørsnes ein Siberian Huskey.

- Ulf er med over alt. Det har han vore i alle år.

Den tøffe dama på 81 år starta båtturen for fem veker sidan, og har ei veke att.

- Eg starta Flatanger i Nord-Trøndelag og skal enda opp i Bergen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar