torsdag 24. juni 2010

Kystforfattar på heiltid

I ei gamal fiskarstove på Fanøy i Flora sit Trond Strømgren og skriv bøker om kystkultur.
- Så lenge det er gøy, lagar eg bøker

- Eg kasta loss for to år sidan og sa opp jobben min på Kystmuseet for å skriva på heiltid om kystkultur og tilhøyrande emne. Det er mest gøy. Inntekta er mindre, for så vidt, men så lenge det er gøy og folk set pris på det vil eg driva med det ei stund til.

Han har nettopp kome ut med den åttande boka si, "Fantastiske Florø".

-Eg gav ut ei boka for ein månad sidan, men no må eg ta ein pause for å selgja bøker også, men samstundes har eg fire nye bøker i hovudet. Så dei får eg skriva når eg får tid.

Det fredelege kystlivet

Strømgren har naturlegvis god greie på kystkulturen, og trur det sindige "kystlynnet" kjem av eit fredeleg kystliv.

- Me har kanskje meir tid her ute enn i ein by, for ungane skal ikkje køyrast og ditt og datt på kveldane. No tykkjer eg det er kjempespennande å bu her ute på kysten med triveleg folkeferd og massevis av interessant historie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar